here it is!

Postanowiłam podzielić dzisiejszy post na dwie części. Plantinarium i jedzenie to nienajlepsze połączenie ;P Obecnie mieszkam pod hałdą notatek, które zabierają każdą wolną chwilę. Mam tyle pomysłów i chęci, ale niestety nie mam czasu ich tutaj zrealizować, ale nie narzekam! Dam radę ;) Może małymi kroczkami dojdę do celu i uda mi się pogodzić jedno z drugim. Dzisiaj przedstawiam Wam zdjęcia z zeszłego miesiąca, przeważnie pstrykam wszędzie tam, gdzie coś mnie zainspiruje, czasem jest to miejsce, czasem sposób w jaki światło otula jakiś obiekt, czasem kolory, wszystko co w jakiś sposób zwraca moją uwagę i nie chce tego tracić, biorąc pod uwagę tematykę dzisiejszych zdjęć, nie trudno zauważyć, że mam fioła na punkcie gotowania i zdrowego odżywiania się, na razie się wspinam w tym temacie ;)

 I decided to divide todays note into two. Actually I'm out of life, homework and so much studying, you probably know. I have so much ideas and desire, but so little time.. but it's gonna be fineeee ;) Today i'll show you a few pics of last month. I'm taking lots of photos whenever i see something worth remembering. I'm so keen on cooking and healthy living, you'll notice that if you see the following photos ;)














\















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz