How's your christmas? Did you get your ideal present? Honestly, it was not the best christmas of my life. I dont feel the atmosphere at all ( maybe because of there was almost no snow!) I was snowboarding once and it was the worst snowboarding ever. It was downhill on the slope together with snow :P 

   Below you can see what I donate my family. This year I decided to make something by myself, so I made little star-shaped cinnamon soaps. It's really simple and a hundred times better than bought. 

   Jak minęły Wam święta? Dostaliście wymarzony prezent? Szczerze mowiąc, tegoroczne swięta nie były najlepszymi świętami w moim życiu. Zupełnie nie czułam tej świątecznej atmosfery ( byc może z powodu niemalże całkowitego braku śniegu). Na desce byłam raz i to był ten najgorszy raz. Zjezdzałam po stoku razem ze śniegiem :P 
   Poniżej możecie zobaczyc, co sprezentowałam swojej rodzinie w tym roku. Chciałam, żeby było to coś domowej roboty, dlatego zdecydowałam się na malutkie cynamonowe mydełka w kształcie gwiazdek. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz