iron man marathon



 

 
   Cześć, jak mija Wam sobota? Ja właśnie dogorywam po nocnym maratonie Iron Mana, który zorganizowano w związku z premierą trzeciej części przygód żelaznego przystojniaka ( choć kostium Iron Mana wcale nie został wykonany z żelaza ;)). Przez całą noc nie zmrużyłam oka, a po powrocie do domu też za bardzo nie spieszyło mi się do łóżka, a to może oznaczać tylko jedno - warto było zarywać noc.
   Kiedy przypadkowo trafiłam na The Avengers w telewizji, pomimo dość bajkowej fabuły, siedziałam jak zaczarowana przed ekranem i od tego czasu trwa moja faza na marvelowskie produkcje.
   Osobiście uważam drugą część za najlepszą z wszystkich trzech, trzecia wydaje się momentami dość przerysowana, a Tony Stark zdecydowanie rzadziej korzysta już ze swojego kultowego uniformu wymieniając go na zwykły pistolet. Natomiast jeśli najbardziej zależy Wam na dobrej zabawie, wybierzcie pierwszą część.
   Jestem bardzo ciekawa czy ktoś z Was był na tym maratonie? Która część się Wam najbardziej podoba? No i chyba najważniejsze pytanie, jeśli Iron Man to w uniformie czy bez ? :>

   Hey, how's going? I'm relaxing after night Iron Man marathon. It was related to premiere of the third part of iron hunk (well, he's uniform is not built with iron, but whatever :)) I didnt sleep all night even when I get back home early morning. It mean that Iron Man was worth it.
   Since I saw The Avengers at TV, when I was watching movie totally charmed, I keen on marvel's productions.
   I think that the Iron Man 2 is the best, because third is sometimes a little exaggerated. Tony Stark less uses uniform and replaced it with a gun. But If you want to have fun, choose the first movie.
   I'm really curious about what you think of Iron Man's movies? Which one is the best of them? You like better Tony Stark with the gun or uniform? :>










photos come from the google images

5 komentarzy:

  1. lubie takie filmy fantasy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing pics! Just fabulous:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  3. to sa spodenki ;p
    ja tez:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey Dear
    Great post! <3

    New post on my blog: http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada sie ciekawie ;d
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń